środa, 20 stycznia 2010

1:0 dla ospy

No i się doczekałam, Ala ma ospę. To właściwie była kwestia czasu, co chwilę jakieś dziecko w przedszkolu było chore a ją omijało, a teraz złapała. Ciekawe czy Piotrek też się zarazi, pediatra twierdzi, że mógłby jeszcze zaczekać z ospą ale jeśli wiąż przebywają z Alą w jednym pokoju to może być trudne.
Jestem uziemiona na dwa tygodnie, bo z ospą nie można wychodzić. Na początku lutego ma być w przedszkolu przedstawienie dla babć i dziadków, Ala gra rolę krasnala Śpioszka i babcia miała z Poznania przyjechać, mam nadzieję, że krostki zejdą z niej na tyle, że będzie mogła wziąć udział w tej zabawie. Jeśli nie będzie straszny płacz.
A z innych spraw to jestem w trakcie robienia serwety na stolik, jak skończę to wystawię. Robienie serwetek na szydełku wychodzi mi zdecydowanie lepiej niż robienie swetrów.
A bajeczka Disneya "Księżniczka i żaba" była przyjemna :-) Ali bardzo się podobała. Polecam wszystkim małym dziewczynkom.

3 komentarze:

  1. Oj współczuję. Ja przechodziłam ją trzy razy z każdym w odstępie 2 tygodni, więc ospa królowała u nas przez ponad miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie czekam na reakcję syna, czy "polegnie" czy może jeszcze nie :-) podobno okres wylęgania tego paskudztwa to właśnie dwa tygodnie :-)się okaże

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy28.2.21

    30 year-old Budget/Accounting Analyst I Ira Durrance, hailing from Lacombe enjoys watching movies like "Sound of Fury, The" and Snowboarding. Took a trip to Phoenix Islands Protected Area and drives a DeVille. przeczytaj recenzje

    OdpowiedzUsuń